8 باغ زیبای جهان
نوشته شده توسط : غلامرضا نیک نام

 

مدآنلاین:  ما قصد داریم، امروز مجموعه‌ای از زیباترین باغ‌های دنیا را به شما طرفداران طبیعت وعروس‌ها و دامادهای در شرف ماه عسل نشان دهیم.

Kew در انگلیس

این باغ در سال 1759 و در زمان شاهزاده آگوستا با مساحت تقریبی 326 هکتار ساخته شده و در آن از 50000نوع گیاه مختلف استفاده شده است.در این باغ،ساختمان‌های مشهوری همچون «پاگودا» و «پالم » قرار دارند. نمای بیرونی باغ بیشتر شبیه دروازه‌های بزرگ چین ساخته شده و شما با پیاده روی در این باغ ،چیزهای جدیدی را کشف خواهید کرد.

Kevkenhof در هلند

این باغ، زیباترین باغ بهاری در کل دنیاست. بیش از 7 میلیون گل مختلف در آنجا کاشته‌اند؛ گل‌هایی چون داوودی و آلاله. مساحت این باغ 32 هکتار بوده و رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های خانوادگی زیادی در آن وجود دارد.

Susan nogh nutch در تایلند

ساخت این باغ به سال 1980 بازمی‌گردد. طراح این باغ ،خانم سوزان ناگ است .او در این محیط از باغچه‌های فراوان کوچکی هم بهره برده است و درخت سدر و افرای این باغ معروف است.

Versalice در فرانسه

این باغ توسط امپراطور« لوئیس» در سال 1661 ساخته شده و در طراحی آن از مهندسان مجرب، نقاشان و طراحان معروف استفاده شده است.

Butchart در کانادا

این باغ زیبا توسط «رابرت باچارت» طراحی شده است. در طراحی این باغ از افسانه‌های اونتاریو بهره‌گیری کرده‌اند. می‌گویند اولین مرحله ساخت باغ را ازحصارکشی دور خانه شروع کرده‌اند.

Desert botanica در آریزونا

در این باغ مجموعه‌ای از زیباترین گیاهان صحرایی کاشته شده است. بخش تحقیقات گیاهان صحرایی و کتابخانه، که نقطه قوت آن است برابر با 13700 فوت مربع(حدود 500 متر) است. این باغ بیش از 50 هزار گونه گیاهی دارد.

Yuyuan در چین

این باغ سنتی را «مینگ دیناتسی» ساخته است. در زبان انگلیسی، واژه ی yuyuan به معنی «باغچه ترکیبی» است و به نظر می‌آید لحظات مسرت‌بخشی در این مکان سپری می‌شود.

Farchild botanic در فلوریدا

در این باغ از نمونه گیاهان استوایی استفاده شده و در مرکز باغ انواع گیاهان فلوریدای جنوبی، گیاهان ماداگاسکار وآفریقایی  کاشته‌اند. درختان افرا و بلوط نیز در این باغ خوب می‌رویند.

 





:: برچسب‌ها: 8باغ زیبا ,
:: بازدید از این مطلب : 721
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: